Huiskamers "Largo" en "Rubato"

Met de sleutel van één van deze kamers kunt u als nabestaande tot en met de dag van de uitvaart op elk gewenst moment samen zijn met de overledene en/of bezoek ontvangen.

Largo

Rubato

De kist of het opbaarbed met de overledene rust op een baar waarin koelplaten zijn aangebracht. De kamers zijn voorzien van airconditioning en verwarming.

Er is een invalide toilet en een keukenblok met koelkast. De kamer is voorzien van een koffiezetapparaat en een waterkoker. Met eigen spulletjes, muziek, foto’s e.t.c. kunt u een persoonlijke sfeer in de huiskamer creëren.

Natuurlijk komt onze uitvaartbegeleider, net als bij een thuisopbaring, dagelijks langs om te kijken hoe de situatie is.

Dat deze huiskamers in een behoefte voorzien, blijkt uit positieve reacties van nabestaanden.